Mjukglass

Men alltså, de är lite lätt underligt väder.
Ena sekunden så regnar de och är grått och i nästa så är de soligt.
Sjukt irriterande. :P
Tog mig ut med lillen en sväng idag när Adam hade lunch.
Sen fick han sova ute trots regn. Han mår nog inte dåligt. :P
Dock så blåser det en del, mindre roligt.
Hoppas det kan komma nån sommarvärme snart.

Åt förresten årets första mjukglass igår.
Helt okej, bortsett från strösslet. De smakade bara socker.
Så nästa mjukglass blir med något annat på eller helt enkelt så blir de inget på.
Igår hade jag dessutom ett sjukt sug efter äppelpaj.
Så jag ställde mig och gjorde en. Mums! ;D

I morgon ska jag upp med Lucas på BVC.
Det är tvåmånaders koll.
Så då får vi se vad dom säger.
Att han får för mycket mat kanske ;P
Han är en riktig liten tjockis ;) Sötast av dom alla.

Jenni . - * Mjukglass
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va gott med mjukglass, får äta de någon dag då de är fint väder.. Här har de bakats några äppelpajer också nästan hela förra veckan :P

Va stor han har blivit, får försöka träffas någon dag så man får se på lill killen :D

Hehe tror knappast han får för mycket mat om du bara ammar :P Mina flickor väger över 5 kilo nu och dom växer så de knakar :P

Ha en bra kväll // Malin med tvillingarna ;P

2011-05-25 @ 22:43:14
URL: http://Konditornmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0