I morgon är de fredag

Har varit på en promenad till mamma och pappa ikväll.
Blåste en del när jag gick dit, men nu har det avtagit så det var riktigt skönt att gå hem.
Lucas låg mest vaken, man tycker ju han kan passa på att sova i vagnen, men icket :P
Nåja, han gör ju inget väsen av sig där han ligger. Han ska nog mest fundera på vad det är han kollar på.
Förstår inte riktigt det här med väder: På dagen regnar det och är allmänt tråkigt och nu på kvällen är de bra.
Det borde vara tvärtom, så man kan vara ute på dagen. Förhoppningsvis så kommer det någon dag med sol nu framöver! :)
Igår hade jag en plan: Att käka första mjukglassen för i år.
Så Adam, Adrian och jag gick till Kalles, men då hade maskinen pajjat.
Sen funkade den, och nu inte. Mindre roligt.
Jag hoppas de funkar snart, är riktigt sugen på mjukglass! ;)

I morgon är de fredag!! Hahahaha


Jenni . - * I morgon är de fredag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0