Helgen

Har inte riktigt haft tid att uppdatera här.

I lördags var vi på dop. Oliwer döptes.
Var riktigt fint. Sen "lunch" och dopfika på kyrkströmsgården.
Har inte lagt in bilderna från dopet, hade jag gjort de så skulle ni fått se tårtorna som Emelie gjort.
Dom är i stort sett för fina för att ätas. Hon kan de där. ;)
På kvällen åkte vi till Thea och Danne. De håller på att renovera köket.
Så Adam skulle hjälpa till. Dock tror jag att de blev en hel del prat mellan karlarna.
Nåja. Någon gång blir de säkert klara. :P Haha.

Gårdagen var ju ändå rätt bra.
Tog en promenad upp på Öberget till mor och far.
Lucas tyckte de var mycket intressant att vara vaken hela vägen dit.
Så när vi stannade av skulle han sova.
Snacka om planering av pojken :P
Sen så fick vi middag hos Adams mamma och pappa.
Grillat. Lucas har då inte varit gnällig än så länge idag. Peppar peppar.
Så jag kanske får grilla i sommar ändå ;P Hehe.

Förövrigt så har Lucas "hittat" sina händer.
När han får syn på dem så tittar han tills ögonen går i kors.
Han är rätt söt ;) Dessutom har han kommit på att det kan vara rätt roligt att ligga i babygymmet.
Ska på läkarundersökning på BVC på torsdag, då får vi se hur mycket han växt.
Ska bli riktigt roligt att se. Har varit tvungen att ställa om bärselen idag.
Skulle har varit gjort för länge sedan :P

Annars är de skittråkigt väder, vilket innebär att jag tvättar idag :P

Jenni . - * Helgen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0