Hmm

Jag har inte vågat mig ut på någon promenad idag.
Det är nog liiiiiite för halkigt för mitt eget bästa.
Tråkigt, men hellre de än att man ska ramla och bryta nått ben eller så :P

Blir inget Skeå som de var tänkt.
Blir nog nästa vecka istället, så länge vi inte är i Sunderbyn.
Man kan ju hoppas att man är där, men jag tror inte bebis har bråttom.
Men vi får väl se.

Tycker de är skittråkigt att påsken är så sen iår.
Det kommer ju inte finnas kvar någon snö då, om det fortsätter vara plusgrader.
Men man får väl passa på att vara ute innan den försvinner.
Men påsk är ju ändå påsk, då ska de vara snö, så man kan vara ute med skotern och så.
Dock blir det kanske inte så långa turer eftersom vi inte har någon skoterpulka.
Men man behöver ju inte åka långt för att göra upp en eld eller så.
Nåja, det blir nog kanoners vilket som.

Jenni . - * Hmm
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0