Fredag

Jaa, vad ska man säga!
Är hemma ännu för den som undrar.!
Bebis verkar inte ha bråttom!
En vecka kvar tills beräknat datum.
Så det kan ju smälla till när som helst.

Dagen har varit ganska lugn.
Har varit och kollat bilbälten med Emma idag.
Gick riktigt fort, vilket var skönt.
Har dessutom gått en sväng på marknaden.
Åt souvaskebab idag, bäst att passa på! ;)
Kanske blir de en i morgon också.
Ska nog gå en sväng på marknaden, sen är de innebandy klockan tre.
Kanon.

Ikväll har jag varit hos Sanna.
hahahaha. Vilket kaos, men det blev ju bra till sist i alla fall.
Jag skrattade så jag grät, men de får man göra ibland.
Var riktigt roligt. Har just kommit hem, så nu tror jag att man ska sova!

Jenni . - * Fredag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0