4 dagar kvar

Pysen är fortfarande kvar i magen.
Hade en del känningar igårkväll, men det gick över när jag lade mig för att sova.
Somnade på en gång, de hade man nog inte gjort om de verkligen var på gång! :P
Har haft en del sammandragningar nu under dagen, men inget som gör ont eller så.
Kanske, kanske är de inte så långt borta nu. :)
Har varit upp hos barnmorskan idag och nu har bebis sjunkit ner i bäckenet.
Och det känns kan jag meddela, man är kissnödig jämt :P Haha.
Blodtrycket såg bra ut och bebis hjärtljud lät också bra!
Så det är bara att vänta och se när krabaten har tänkt titta ut. :)

Har tänkt ta tag i lite städning och tvätt här hemma.
Det kanske är bra att springa i trappor ;)

Jenni . - * 4 dagar kvar
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: madeléne

Hoppas du inte behöver gå och vänta så länge på bebis!



Men tro mig, att det känns när det är på gång.. Jag trodde inte att jag skulle känna någon skillnad och alla sa "du kommer att märka när det är dags". Men man gör det, för det är som en annan smärta jämfört med om man har sammandragningar el förvärkar.



Men jag hoppas som sagt att du inte behöver vänta så länge!! :) Lycka till då det väl är på gång!!

2011-03-14 @ 17:14:19
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0