Städning

Idag har då i alla fall solen kikat fram. :)

Har städat och grejat på här hemma.
Så nu är de riktigt fint.
Dock kommer det ju garanterat vara skitigt på två dagar igen.
Nåja. Har börjat putsa fönstren ikväll.
Går rätt snabbt, men gör klart resten i morgon.
Dessutom ska övervåningen få sig en omgång.
Om de är riktigt tråkigt väder så ska jag nog stoppa undan Lucas kläder i storlek 50.
Det blir nog att köra en tvättmaskin också.

Lilleman har börjat skratta högt.
Han är så gooo!
Mammas lilltroll. ♥

Jag hoppas jag får mitt paket med kläder i veckan.
Skulle vara typiskt bra att ha!
Så man ser om man kan ha något eller om man måste hitta på något annat.

Jenni . - * Städning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0