Mycket

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Varit hos mamma och pappa på eftermiddagen.
Kan ju vara bra att vara där lite extra i veckan eftersom de ska ha Lucas på lördagkväll.
Adam och jag ska gå på bröllop, så då lånar vi bort honom under festligheterna.
Men jag tror nog inte de ska vara några som helst problem, Lucas är ju faktiskt en snäll kille. :)
Och skulle de vara så att han inte är det, så får man väl åka därifrån en sväng eller nått.
Nåja. Det lär ju visa sig på lördag :P

Sen ikväll har vi käkat middag hos Thea och Danne.
Blev tacos - gott. Var ett tag sen vi käkade det.
Sen drog jag lite slingor i Theas hår och hon gjorde nå lockar med plattången på mig.
Annars så satt vi mest och snackade. :D

Förövrigt så har jag käkat jordgubbar idag.
Inte så många, men några. Underbart gott.
Det är verkligen sommar med jordgubbar.
Hoppas bara att Lucas inte reagerar på dem.
Men skulle de vara så, så är de inte hela världen.
Då är de ju bara att hålla sig bort från de, även om de kanske inte är så roligt i sommartider ;P

I morgon ska vi upp på Villagatan och vara barnvakt ett tag.
Blir nog kanoners. Förhoppningsvis är de bra väder, så man kan vara ute.
Dessutom ska jag träffa Therese en sväng.
Sen så ska vi väl fira "Lill"Elin, som inte är så liten längre, hon fyller nämligen 18.
Så snart ligger hon väl på raggen med "tvålkoppen". (deras gamla volvo kallas det ;) )
Det blir nog hur bra som helst.

Oj, blev ändå en del text. :P
Så nu slutar jag !

Jenni . - * Mycket
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0