Söndag

Som jag skrivit tidigare så har jag ju gett Lucas potatis.
Men han får sååå ont i magen av det.
Inte speciellt roligt. Så vi får väl vänta någon dag och prova igen och se om de går bättre.

Igår var vi till Östansjö 1 en sväng.
Var riktigt trevligt.
Då fick man ju dessutom se något annat. ;D

Vi får se vad dagen idag ska bjuda på.
Jag ska i alla fall planera ett bullbak. Dock inte idag.
Men man måste ju handla om de ska bli något.
Annars tror jag de blir lugnt.

Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Evve

Inte kul att Lill grabben får ont i magen av potatis :/ palsternacka och morötter kan man ju också prova ge.

Kul att börja prova smakisar nu :)

2011-07-31 @ 14:37:48
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0