Lycksele

Vi är då hemma från Lycksele.
Har varit riktigt skönt att få komma bort en sväng och så se något annat.
Måste säga att de var riktigt fina stugor.
Sist jag var på Ansia (campingen) så bodde jag i husvagn. ;D
Anders och Elsy hade hyrt en åtta bädds stuga.
Sen så har alla Adams syskon varit där i omgångar, så de har ju varit lite folk ;)
Det har varit riktigt roligt.
Spelade minigolf sista kvällen. Kan meddela att de tog lite för lång tid.
Var helt trött i skallen efteråt. Nåja.. Då sov man gott istället.

Shoppade en del, dock inte till mig själv utan självklart till Lucas.
Hittade en riktigt mysig och tjock overall på rea, så den köpte vi. Bäst att passa på.
Det blir ju i vinter han får ha den, när han ska sova ute i vagnen. Blir topp topp.
Sen så fick han lite nya leksaker och andra kläder. Så den killen är nöjd :)
Hittade en riktigt fin sittvagn också, den var sååå lättkörd, den hade svängbara hjul fram.
Nåja, ska kolla upp lite mer om den. Kanske man kan önska sig pengar till något liknande.
Dock behöver man nog inte den förrän till nästa sommar. Nog om vagnen :P

Ska fortsätta med middagen som jag håller på med.
Uppdaterar kanske mer senare.

Jenni . - * Lycksele
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0