Kubb

Gårdagen var väl ungefär som alla andra dagar.
Gick i alla fall till Kalles och köpte en mjukglass.
Hade tänkt prova något nytt, men fegade ur i sista stund :P
Kvällen spenderades i Ånge hos Adams mormor och morfar.
Var riktigt trevligt. Spelade kubb, hann dock inte spela klart för mitt under matchen tyckte Lucas att de var dags för mat. Men jag hinner nog spela fler gånger.

Lilleman har upptäckt att man faktiskt kan ta tag i fötterna (hans egna alltså).
Så han blir som en liten boll när han väl gör de. Gullunge.
Han blir bara stadigare för varje dag som går.
Han står själv mot ryggstödet i soffan. Men man måste ju hålla lite koll.
Och sitter man still allt för länge så tycker han det är tråkigt.
Det ska alltså hända grejer, helst hela tiden.

Förövrigt så har jag just insett att det är Silveryran till helgen.
Det small bara till.
Hade ju som en plan - att gå ut på lördagen en sväng (på kvällen)
Men jag tror inte det blir. Känner mig inte direkt taggad.
Så de får nog vara. Men på dagarna ska man väl ut och kolla vad som händer där, så länge de är bra väder.

Jenni . - * Kubb
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0