Irriterande

Åååh jag blir så less ibland.
Tvättade ju upp spälskyddet för ett tag sedan.
Och eftersom jag inte vill hänga tvätten nere i källaren så hängde jag den över en dörr.
Tog ner det idag och inser att dörren har färgat av sig.
Så det ser ut som kaffe fläckar på skyddet.
Sjukt irriterande. Så de är bara att tvätta upp de igen.
Dock kommer jag köra på ett kort program, det är ju faktiskt tvättat en gång.
Det är ju bara fläckarna som ska bort. Suck.

Känner mig inte på topp idag. Är riktigt trött.
Men det är inte värt att sova, då kommer jag inte kunna sova inatt.

Längtar till veckan när vi åker bort ett par dagar.
Ska bli såååå skönt att få se något annat.

Jenni . - * Irriterande
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0