Åska

Har varit riktigt härligt väder nu.
Även om de kom en åskskur idag.
Men de kanske var lika bra.
Rensar luften lite.
Therese har varit här idag.
Bjöd henne på middag, souvas med pitabröd.
Gott gott. :D
Såg en film också - I Spit On Your Grave.
Inte så märkvärdig egentligen. Har sett de som är mycket bättre.

Igår var jag till Östansjö.
Var ju rena rama släktträffen där. (Nu kanske jag överdrev)
Men min morbror var där med hans sambo.
Dessutom så var "bonus"kusinen där.
Plus syskonen.
Och givetvis Kajsa, som numer bor där.
Var in till henne en sväng innan jag åkte hem.
Blev riktigt bra de hon gjort. Hon har byggt om i huset.
Ska bli roligt att se när de är "riktigt" klart. :)

Om de är bra väder i morgon så tror jag att vi åker till Östansjö.
Men det återstår att se. ;P

Jenni . - * Åska
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jo jag har gjot det, men jag tycker banne mig den ser likadan ut nu som för kanske 4 veckor sen haha! Men man blir väl lite storleksblind eller något.. Större KÄNNS den då iaf :)

2011-07-07 @ 22:06:19
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0