Skönt

Jag förstår inte vad problemet är.
Igår var jag hur trött som helst, men kunde jag sova? Nej.
Skitjobbigt, men då tog jag igen de i morse istället.
Dock så känns de ju lite onödigt att "sova bort" dagen.
Man skulle kunna göra något annat.
Nåja. Man kanske ska vara glad att man får sova i alla fall.
Det kan de ju bli ändring på senare. :P

Har i alla fall varit ute en sväng eller två idag.
Var in på samhället tidigare med Adam.
Sen med Sanna och ikväll käkade vi på mathörnan.
Rätt skönt att komma ut och gå lite.
Dock så förstår jag inte att de ska vara kallt.
Men så kan de ju vara - TYDLIGT.
Hörde att de skulle bli ÄNNU kallare. Hur de nu ska gå till vet jag inte..
Men det hoppas jag verkligen inte.
Det lär väl visa sig, antar jag.

Jenni . - * Skönt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0