Tiden

Jag sitter och funderar vart tiden tar vägen.
Det är redan februari!
Det som är positivt med att tiden går fort är att det kanske blir sommar någon gång.
Det skulle verkligen inte göra någonting om snön försvinner i april.
En annan sak är ju att snart så kommer bebis.
I morgon är det precis 6 veckor kvar. Men det kan ju bli 8 också.
Har varit hos barnmorskan idag.
Allt ser bra ut förutom mitt blodvärde.
Dock såg de riktigt bra ut för två veckor sedan, men inte nu.
Vet att jag missat någon dag, så det beror väl på det.
Fick väga mig också idag, ville helst inte göra det :P
Sedan inskrivningen har jag gått upp 10 kilo. Inte så farligt.
Bebis ligger mitt på SF-kurvan och ligger med huvudet neråt.
Dock inte fixerat, men det kommer väl.
Funderar om den inte ligger och snurrar runt en massa där ibland.

Jenni . - * Tiden
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0