Söndag

Igårkväll hängde jag med Sanna och Thea.
Var riktigt roligt.
Var ute och raggade lite och bara tog de lugnt.
Var in på Harrys en sväng, men när de sedan skulle tillbaka dit så åkte jag hem.
Riktigt skönt de med.
Gick och la mig ganska fort efter jag kom hem.
Dock fick jag ta igen sömn i morse.
Det är så jävla konstigt.
Jag vaknar tidigt, runt åtta, då är jag pigg som en mört.
Stiger upp, käkar frukost, är vaken typ två timmar - sen måste jag sova två timmar till.
Det hade ju varit lika bra att sova till tio och inte sova på dagen.
Men icket. Ibland funkar de, ibland inte.

Har fått bröd från bagarstugan idag av mamma och pappa.
Smällde nog i mig lite väl mycket, men bättre de än slisk kanske ;P

Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0