Nice

Har varit upp till barnmorskan idag.
Bebis ligger med huvudet ner, men den har inte fixerat sig.
Så vi får väl se om den har tänkt göra de.
Magen växer som den ska och bebis hjärta låter fint. :)
Det är ju kanoners.

Har varit förbi hos Sanna också.
Lämnat en kupong till henne, hon ska till Piteå i morgon.
Och affären finns bara i Piteå. Så hon ska hämta ut nå gratisprylar till mig.
Nice nice.

Dessutom har jag varit förbi på träningen.
Man blir kraftigt sugen.
Tycker liten kan komma fram så jag kan börja träna igen.
Man får väl ta de lite lugnt i början, men i slutet av sommaren ska jag vara igång igen.
Har jag då tänkt i alla fall, så länge kroppen tillåter.

Jenni . - * Nice
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0