Trafikfara!!!

Jag är fortfarande sjuk!! Har fått feber, men Lucas är de full rulle på.
Han har fått vara hos mamma och pappa idag. GULDvärt!
Så jag har mest legat hela dagen. Eller jaa, de är väl de enda jag gjort :P

Sen så vill jag uppmärksamma alla som bor i Arjeplog.
När vi körde hem så hade någon eller några ställt upp ett järnrör mitt på huvudleden utmed brandstationen.
Tur som fan att Adam inte körde så fort (eftersom vi skulle svänga!) för då hade det smällt ordentligt.
Och jaa, ni vet ju mörkt det är ute. Och det var ju inte direkt reflexer på röret.
Fyfan säger jag bara. Tänk om någon kört betydligt fortare än vad vi gjort.
Dom hade definitivt inte hunnit stanna.!! Hur fan tänker man när man gör något sånt!!?
Usch! I alla fall så plockade Adam bort röret och någon kabel som också låg där.
Dock är det ju ingen garanti för att de inte kommer upp igen.
Såg ett par ungdommar som gick på gatan utmed oss. Fyra fem stycken. Som helt plötsligt började tokspringa.
Kändes som det var dom som hade gjort de. Hoppas att de inte är någon man känner.!
Hade man varit frisk så hade man kanske kunnat gå ut och följt efter dom.
Polisen i Norrbotten (Ja jag ringde dit!) sa typ ingenting, bara att de var bra gjort att de blev bortplockat.
Jag undrar vad de säger när någon kört på de!!

Nu ska jag se om de är något på TV. Sen bli de sängen.

Jenni . - * Trafikfara!!!
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Evve

Fy vad hemskt!! De finns verkligen puckon.. Varför göra något sådant? Vad tänker folk med ? Tur ni såg de och intr körde in i de. Och att ni ni tog bort de ! Hoppas för guds skull de inte kommer fram igen. Be P-T uppmärksamma detta? Ifall de kanske skulle hända igen.

2011-12-07 @ 21:58:24
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Gabbzan

Röret ligger på trotoaren fortfarande. Vi ser de från oss. De är ju helt sjukt att göra så!

2011-12-08 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0