Hm

Har gått fackeltåget ikväll och jag var även på "mötet" med delar av landstingsledningen.
Blev dock inte klockare.
Man fick som inga "riktiga" svar utan de pratade runt frågorna och pratade mycket om Överkalix.
Jag vet inte, men sist jag kollade så bor jag då i Arjeplog.
Sen så var de en av dem som inte alls visste vart hon var. Hon var mest i Arvidsjaur.
Tycker de är lite pinsamt att man inte vet vart man håller på att göra neddragningar.
De verkar då redan ha bestämt sig för att genomföra detta.
Sjukt trist. Kommer inte vara roligt.

Vi får väl se om vi alls stannar kvar i Arjeplog efter det!!

Jenni . - * Hm
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Frida Ö

Men du, flytta hit Jenni. Arvidsjuar är ju inlandets centrum å så har ni ju nära hem åxå. Å Vi har då en vårdcentral ;)

2011-12-28 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0