Glögg

Idag har vi inte varit hemma speciellt mycket jag och den lilla mannen.
Vi gick ut med Malin och flickorna runt elva.
Vi var inne på nya barnklädesaffären. Riktigt fina grejer såg de ut att vara.
Handlade inget. Man kanske får något något till den lille i julklapp :P
Vi hamnade även på konsum. Shit vad folk de är ute så här innan jul.
Förr hade jag nog inte brytt mig, men en del blänger verkligen på en när man kommer gående med barnvagnen.
Jag vet inte om dom tycker att man tar plats eller om dom tycker de är jobbigt att flytta på sig. :P
Ut kom vi då tillsist! ;D
Lunchade på frasses. Anna, Ida och Lotta kom och satte sig med oss.
Riktigt roligt. Snacka om att man hade "barnvakter" ;) Rätt skönt att Lucas inte tokskriker så fort någon annan är omkring honom. :)

Ikväll så bjöd jag in mig själv på middag hos mamma och pappa då Adam är på jobbmiddag.
Skönt att inte behöva laga mat när man är själv.
Fick mig dessutom en blomma. En hyasint (stavning?). Så mamma och jag fixade lite så nu är de mer som ett arrangemang, ett juligt sådant ;)

Nae, jag ska väl ta och plocka undan lite här på golvet.
Den lille har tendens till att sprida ut sig rätt bra ;)
Sen tror jag att jag värmer upp lite glögg och myser ner mig i soffan!
Låter som en plan ;)


(bild från google)


Jenni . - * Glögg
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0