Låsning

Nog bor man ju allt på fel ställe när de väl händer något.
Fick världens låsning i höger skuldra igårkväll.
Hade känningar redan i Arvidsjaur.
Så idag har jag provat få en tid hos någon som skulle kunna "rätta" till det.
Men icket. Så jävla typiskt.
Okej, Arjeplog är inte så stort så de kanske inte är så konstigt att de inte finns några tider, men hade man bott i stan så hade man nog (förhoppningsvis) fått tag i någon som hade haft tid.
Nåja, de känns då mycket bättre nu i alla fall, men ska ringa om en tid för en massage till veckan.
Musklerna måste gå att sträcka ut då tycker jag.
Så dagen idag har inte bestått av någonting för min del.
Thea kom med en spikmatta, så jag har legat på den en stund ich ska göra de innan jag lägger mig också.
Så förhoppningsvis så kan man kanske gå ut en sväng i morgon, men då regnar de säkert.
Nog om de.

Ska göra ett "test" med Lucs inatt.
Han brukar få lite tillägg inför natten. jag upplever att han sover bättre på det.
Men ikväll har han inte fått nått, så då får jag väl se hur de går.
De "värsta" som kan hända är väl att han vaknar och vill ha mat inatt istället för åt morgonen.
Vi får väl se hur det går.

Jenni . - * Låsning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0