Fart

ug7yvbh                               vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvbtytu bn nnnnnnnnnnnhkkrfdgbbn fhbgn mmmbh h fvdr5ghn bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbx  gnnnnnt

Lucas hälsar ovanstående!

Idag har jag varit upp på kommunen och fixat med en ansökan.
Om vad kan jag berätta en annan dag.
Sen så har jag hämtat ut en paket från HM med resterande från min beställning.
Som vanligt så är allt till Lucas. Har beställt de mesta i storlek 68 så man inte sitter utan när han väl ska börja använda den storleken.
Blev dock lite snopen när en knapp var trasig i de förra paketet (beställningen var uppdelad)
Så de var ju bara skicka tillbaka den. Nåja. Lite tråkigt, men då får vi handla något annat för de.

Har käkat kräftor till middag idag. Fingrarna luktar än fast jag tvättat dem.
Mindre roligt, men de är ju bara tvätta igen :P
Fick även ta gåstolen därifrån. Den har fler hjul än de som är nya, så de kommer gå undan när han väl kommer på hur man ska göra. Ska bli roligt.
Han verkar då inte reagera på broccolin, känns skönt.
Dock blev det lite körigt idag, så han har inte fått nått, men då blir det i morgon istället.
Ska till Arvidsjaur med bilen i morgon. Förhoppningsvis så går de snabbt de som ska göras.
Känner inte för att gå där i en evighet.

Nae, snart ska Lucas få nattmålet, sen ska vi i säng.

Jenni . - * Fart
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0