Helg

Man har verkligen inte samma tid att uppdatera bloggen numer.
Nåja.

Igår så var vi till Norra Bergnäs till Emil och Sara.
Så nu har vi sett hur dom har det där borta.
Dock var det riktigt tråkigt väder, så de blev att sitta inne.
Men det var lika trevligt, men jag var riktigt trött.
Tjurig som jag är så sov jag inte.
Inte förrän vi kom hem i alla fall.
Sen åkte vi på middag hos Thea och Danne.
De hade grillat. Det var riktigt gott. Första grillningen för i år.
Fler lär det ju bli :)

Idag åkte vi upp till Östansjö.
Soligt, men blåsigt. satt ute ett tag tills det blev mulet och började regna.
Sen kom de snö också. Mindre roligt.
Nåja, det är ju inget man kan göra något åt.
Kom hem för ett tag sedan, kommer nog inte göra så mycket ikväll.
Ska nog mysa ner mig i soffan och se om de är något på TV.
Annars blir de kanske någon film eller så.

Jenni . - * Helg
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0