Handling

Ska snart åka och handla så det blir någon tårta att bjuda på i morgon.
Det ska nog bli bra.
Jag får väl se om de har hemma allt som jag vill handla.
Eftersom man bor i Arjeplog så kanske man inte ska tro för mycket. :P
Dock vet jag inte alls hur många som kommer.
Det lär väl visa sig. :)
Dock vet jag inte hur mycket jag ska baka.
Haha, annars får jag väl äta tårta i flera dagar. ;D

Nåja. Det där ska väl bli bra.
Kom hem från jobbet strax efter tio igårkväll.
Inte coolt! Till nästa vecka så kanske man har mer rutin på det hela.

Jenni . - * Handling
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du ställer klockan, vi kommer vid 8 snåret!

2010-09-04 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0