Snö

snö snö snö snö snö snö snö snö snö

Ni fattar nog poängen! ;) Det är snö.
Och jag gillare!!!! Vad hände?? Jag längtar till och med till jul.
Det hände väl senast när jag var typ 12år :P
Det smäller bara till säger dom. ;P

Idag har jag varit på Sökdtigen och målat två stolar som vi ska ha i sovrummet.
Så man inte kastar kläderna på golvet. :P
Ska dit i morgon igen och måla ett varv till. Kommer bli kanon.
Dessutom så kollade jag på lite kläder när jag var där.
Mamma har en del kataloger som jag inte har.
Och jag hittade mig fyra tröjor som jag ville ha.
Man fick ju ha i åtanke att magen inte bli mindre.
Tur det är mode med lite oversize kläder. Det gillar vi! ;)
Så vi får väl se när det ska komma! :P

Jenni . - * Snö
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0