Onsdag

Igår gjorde man ändå lite nytta här hemma. Vilket känns helt okej.
Jag skulle kunna fortsätta i en evighet känns det som.
Fast idag har jag ett annat uppdrag, så lägenehten får vänta till senare.

Var förbi hos mamma och pappa igår. Där fixk jag middag också. :)
Sen åkte jag till kusinKajsa. Vi gick en promenad och snackade.
Efter jag kommit hem gjorde jag verkligen ingenting.
Såg Desperate en sväng och sen gick jag och la mig.

Får se om jag ska hänga med Sanna och dom på gymmet idag.
Var inte så taggad igår. Så vi får väl se hur det känns senare idag.
Ska in på Martins idag, gjorde det aldrig igår.
Kommer nog bli bra.!

Jenni . - * Onsdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0