Marknadslördag

Hemma på lunch. Kunde ha varit roligare att jobba idag.
Förhoppningsvis går eftermiddagen snabbt. :)
Bara det inte strular så förbannat.

Nåja. Sanna kom hit igår så vi sminkade oss här, sen tog vi oss till Ida.
Därifrån utgick vi till Harrys. Snacka om folk.
Jag undrar om de alls får ha sådär mycket folk där inne.
Men det var rätt så trevligt. Dock varmt och trångt.
Var inte kvar tills det stängde, vilket var bra, känner jag idag.
Är lite smått trött. Får se vad som händer ikväll, om jag alls ska ut.
Kanske att man åker förbi brudarna en sväng eller så.
Nåja, det är osett ännu, man kanske piggnar till. Dock så ska jag ju jobba i morgon.
Så det blir nog en tidig kväll ikväll.

Jenni . - * Marknadslördag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0