Julklappsinslagning

Jag har slagit in julklappar idag!
Så då behöver man inte tänka mer på det. Skönt.
Dessutom så har jag väl bara kvar en julklapp, egentligen.
Den är till Adam. Vad det blir återstår att se.

Förstår inte varför det ska vara så kallt.
Det är inte ens kul. Jag som hade tänkt ta mig ut på en promenad.
Men när det är 20 minus så känner man sig inte direkt taggad.
Nåja. Förhoppningsvis blir det väl mildare någon gång.

Funderar vad jag ska göra för middag idag.
Det är småtomt i kylskåpet. Men något ska jag väl hitta på.
Adam kanske har en idé när han kommer hem.
Han är hemma i veckan, skönt! :)

Troligtvis så kommer min soffa hit i slutet på veckan!
Beror på hur det var med Olov och Susannes stolar.
Det blir nog kanon. Ska röja undan i lillrummet i veckan.
Så att vi kan flytta upp datorn, dock är det en gåta hur vi ska göra med alla kablar.
Men det ska väl lösa sig.

Jenni . - * Julklappsinslagning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0