Halt ute och barnmorskebesök

Har jobbar idag också :) Och i morgon ska jag också jobba.
Dock vet jag inte om jag är så sugen på att jobba på torsdag, ska ju ändå jobba resten av helgen.
Men det skulle ju ge en del timmar om jag fick jobba.
Fast, man kanske inte ska ta ut sig totalt.
Har insett att man ska ha broddar, eller så får man köpa sog en sandsäck som man kan bära med sig, det är sjuuukt halt. Det är inte kul någonstans. Man går och spänner sig kraftigt.
Känner det i ryggen och nacken, dock kan det ju bero på vurpan igår också.
Nåja. Man kan ju hoppas att det är mer sandat i morgon.

Idag har jag varit upp på sjukan, till barnmorskan.
Har fått järntabletter, eller jaa, jag var och köpte de rättare sagt.
Hade järnvärde på 110 idag. Hade 137 i början av graviditeten.
Så nog kan man ju behöva de!
Dessutom fick jag lyssna på bebisens hjärta.
Rätt häftigt att det slår så fort som det gör. Kring 140 slag per minut.
Så det går undan :P
Sen så ska jag leta fram kameran och ta en bild eller två, som jag ska lägga ut här.
Dock har jag tänkt de i flera veckor :P
Bättre sent än aldrig, eller hur? :D

Jenni . - * Halt ute och barnmorskebesök
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

Nästa gång du lyssnar på bebishjärtljud, spela in de med mobilen så har du det sparat och kan alltid lyssna =) Det gjorde jag & ångrar det inte!

Japp nu är de dags för nå bilder, vill ju se hur de tar sig för dig =) myyyys med bebismage! :D

2010-11-03 @ 09:31:32
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaaa! Bilder vill vi ju så klart se!! :D

2010-11-05 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0