Spänning


Hoho. Lite spänning i vardagen gör ingenting. ;D
Kors.
Det har varit avverkning på Gökstigen i eftermiddag.
Var kraftigt spännande en stund. ;) Allt gick bra trots allt.
Det var dagens spänning ;) Haha.

Tusan vad jag sovit gott inatt. Tacka vet jag min säng!
Den är det skönaste, EVER! ;D Haha.
Sov nästan tolv timmar inatt. Behövdes säkert efter helgen.
Riktigt nice. Har legat ute och solat idag, tills det blev mulet. :/
Sen så har det ju då varit avverkning. ;D

Jobbar natt inatt. Börjar jobba 21.15.
That is nice :) Jobbar på torsdag och på söndag också.
Jag överlever nog ;) HAHA.


"I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
"


Jenni . - * Spänning
Over n' out.!

Texten går inte centrera. Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0