Regn och åter regn

Regn regn regn. Nu kan solen få komma fram!
Idag ska jag beställa en soltid. :P Hade tänkt göra de igår, men glömde det.
Så idag ska jag göra det. Lite färg kan behövas, man är för blek :P
Och jag vill ut och promenera, men jag gillar det inte i regnet.
Jajaa, det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. MEN jag tycker fortfarande inte om det :P

Sitter på youtube och lyssnar på Dead By April och deras nya låtar.
Pdol - here I come. ;) Haha. Det är min plan! Att se dem.
Dock vet jag inte varför de ska spela på torsdagen. Men det kan bli så kanske.
Sen vet jag inte om det var så mycket där som jag ville se.
En del band kanske, men man får väl se. Det är ju ändå två månader kvar.
Helgen efter, alltså på Lulekalaset så ska jag och se takida. Dock så har jag jobbhelg och är bara ledig lörsdagen, men det kommer det vara värt, om jag nu åker dit. För de är så grymt bra.!
Kommer bli kanoners det här :)

Idag har jag ett par projekt som borde gå ganska snabbt.
Rätt nice. Dessutom ska jag vara med Sanna idag.
Det blir nog finfint de. Hehe.
Och ikväll ska jag på Granvägen och käka tårta.
Syster fyller år idag! Grattis!

Jenni . - * Regn och åter regn
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0