Ny design

Men nu ni. Har varit rätt duktig tycker jag. Här på bloggen alltså.
Vad tycker ni då? Blev det bra? :D
Jag är då kraftfullt nöjd i alla fall. Man är nog inte så jäkla dålig på datorer ;)
Haha. Det var lättare än vad jag minns det :D Så det var ju positivt. :)

Igårkväll hade jag bara tänkt ta det lugnt, men det blev inte riktigt så.
Det blev utgång. Det var roligt, men kanske lite onödigt ;P Haha.
Jag är inte bakis, tack och lov, men jag har kraftigt ont i skallen.
Bara att dricka vatten så kanske det går över ;)

I morgon åker jag till Piteå. Och kommer hem på måndag.
Perfekt, för då kan jag köpa mitt schampoo ;D Hahaha.
Och kanske lite annat också. Det beror väl på hur fruktansvärt snål jag ska vara. :D
Nåja, det lär ju visa sig.

Jenni . - * Ny design
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0