Nöjd

Idag blev det färgning av håret. Sjukt nöjd. Dock vet jag inte sist jag var såhär mörkhårig!
Studenten kanske. Och det är två år sedan! ;D Haha.
Nåja, det blev då bra i alla fall och det är huvudsaken :)

Jag hoppas det är bättre väder i morgon än vad det har varit idag!
Vi får väl se vad som blir med det..
Har sprungit på möten hela dagen känns det som.
Men då kanske det dröjer en stund tills nästa gång det blir så! :D

Ska se The Book Of Eli nu ikväll. Får se om det är något att se.
En film som ingen ska se är däremot The Road. Den var bara sjukt deprimerande.! :/
Så det är mitt tips till er där ute.!
En film som jag måste se är Avatar, jag har velat se den hur länge som helst, men inte gjort det.
Jag måste väl ta tag i det! :D Haha.

Förövrigt så tog jag tag i mitt garderobsstäd idag. Jag kanske inte tog bort så mycket som jag hade tänkt.
För det var ändå inte så länge sedan jag gjorde det sist.
Dessutom har jag rensat bland mina skor! Jag har inga skor ;) Hahaha.
Fråga vem som helst. :P Sanningen är väl att jag har hur mycket skor som helst.
Och det lär inte bli så mycket mindre ;) Hahaha.
Jag kastade bort två par, streetskor. Så alla andra är kvar ;)

Jag är sååå glad  ♥

Jenni . - * Nöjd
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0