Det är en bra dag idag

Jamenjust!
Jag är då inte förbannad längre. Det är nice.
Det behövdes bara höras vissa saker från rätt håll. Det var det enda.
Det är skönt att jag inte behöver fundera så mycket längre.
Dock känns det som jag förlorat en vän! Det är tråkigt!! :/

Skellefteå på fredag! Jag läääängtar! Jag och Sanna har tagigt oss i kragen.!
Vi ska ner till Odd. Precis som vi bestämde när han var hemma sist.
Trodde inte riktigt att vi skulle ta oss ner, men det har vi nu bestämt.
Kommer bli kanon. :) Bowling på fredag och då skulle Lina också komma!
Det kommer bli asskoj. :) Ska ta med mig kameran. Ska lägga upp bilder senare.
Dessutom ska jag hälsa på Therese och Hans. Dock vet jag inte om de blir på fredag eller lördag!
Men det blir bra i slutändan!
JAG TAGGAR!!! :D

Nu ska jag ut och springa i finvädret. Senare är det promenad med Sanna och träning på Lugnet.
Det kommer bli kanonbra! Det tvekar jag inte på.

Förövrigt har jag tänkt ta mig i kragen efter sommaren! :)

Jenni . - * Det är en bra dag idag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0