Awesome

HOHO. Livet är livat och det gillar vi! :)
Var i Skeå i helgen med BästSanna hos Odd :)
Kors i hela helvetet så roligt jag har haft!
På fredag så bowlade vi, Lina kom också och bowlade.
Jag vann nästan, Lina vann med 2 poäng ;)
Ibland var man rent förjävla kass. :P Haha.
Fast det fick man vara. ^^

Lördagen gick vi en sväng på stan. Jag tycker om stan.
Det var så jävla härligt väder. Jag var helt nöjd. :)
Haha. Jag och Sanna blev avklippta våra tvättlappar från trosorna.
Det var en kille som fyllde 30. Hahaha, så jäkla roligt ;D
Utgång på kvällen. De som är GULDVÄRDA är ändå Therese och Hans, som körde oss.
Det gillas :)
Först var vi på Kalles och sen O'learys. Haha. Men håll i dig. ;D
Kraftigt nice. :D

Har som just kommit hem. SKÖNAST EVER!!
Det kändes som en evighet att köra mellan Arvidsjaur och Arjeplog.
Det är inte ett skämt. Usch för det. :P

Funderar på att gå ut en sväng så man får lite frisk luft.
Det är alltid nice! :)

Jenni . - * Awesome
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0