Äta, Sova, Träna

Äta, Sova, Träna, Äta, Jobba, Träna, Sova.

Jag gör inget annat verkar det som.
Men jag klagar inte. Som Sanna sa igår: Beach 2010 ;)
Med andra ord kommer vi vara snyggast där! ;)
Idag tränade vi ben på gymmet. Det är fan inte roligt att träna, men ett måste.
Däremot tyckte jag att det gick sämre än vanligt.
De har bytt ut en ben maskin på gymmet. Den gillar jag inte!!
Nåja. Man får väl hitta på något annat som är minst lika bra. :D

Jobbar i morgon, rätt nice ändå, eftersom jag varit sjuk tidigare.
Hoppas på bra väder i morgon så man kan vara ute ett tag i alla fall.
Det kommer nog bli uppskattat! :)

Sängen nu!

Jenni . - * Äta, Sova, Träna
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0