Torsdag!

Piteå i måndags. Kanon. Dock hade optikern inte hemma några linser!
Vad hände där? Men då ska jag ner på onsdag igen.
Då ska jag prova ut dem och linsträna! Det blir nog bra.
Får se om jag får mig en bil eller om jag måste åka buss.
Det löser sig nog vilket som.! :)

Sen har jag jobbat ett skift i veckan. CHILL!
Skönt.!
Sen har jag mest tagit det lugnt och så.
Idag har jag strukit kläder, det tog en evighet ;)
Har även engagerat mig i oröran på rummet, som nu ser helt okej ut!
Mer eller mindre kanske! Det är en dag i morgon också.! :)

Träning ikväll. Strax. Och möte dessutom. Om SM och annat också.
Det blir nog kanon. Dock är Sanna sjuk. Inte coolt.
Så jag får väl ta mig till gymmet själv i morgon.
Nu jävlar. SM är snart, jag har inte tid att INTE träna!
Förhoppningsvis är hon frisk snart. :)
3veckor till SM. Aaaah, vikten är snart klar eller nått. :P
Nu är det hårddiet fram till dess.

Träning nu!

Jenni . - * Torsdag!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0