Piteå

I morgon bär det iväg till Piteå.
Rätt nice ändå.! Har ingen feber nu iaf. SKÖNT!
Jag hatar att ha feber. :P

Funderar starkt på att köpa en ny telefon i morgon.
Den jag har är jag inte riktigt nöjd med.
Dessutom börjar den bli gammal. :P
Jag behöver en update! ;)
Men jag kommer säkert bli för snål, då är det som vanligt ;)
Kanske kommer jag hem med nya skor! ;D HAHA. Eller inte.
Fast det skulle vara mer sannolikt än en ny telefon.
Nåja. Annars så har jag väl inget speciellt som ska handlas.
Kanske något till helgen, då är det ju marknad. Men jag har lite nya kläder som jag skulle kunna ha.
Det löser sig alltid. :D

Jenni . - * Piteå
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0