Påsk

Påsk! Östansjö i morgon. Skönt!
Man kan ju hoppas på att det går att köra skoter!
Kommer hem på måndag eller tisdag! Jag får se.!

Var i Piteå idag och fick linser.
Att sätta in dem är inte ett problem, men att ta ut dem.
Det är inte det lättaste. Jag blir typ förbannad. :P
Så bra går det!
När jag var klar där idag så åkte vi till Luleå.
Far kollade på en bil. Som vi provkörde.
Sen handlade vi på jula och sen körde vi hem.
Kort och effektiv dag! Det gillar jag!

Ska snart hoppa i sängen. Ska upp och packa i morgon.
Mor jobbar inte så länge, så det är väl bäst att vara färdig när tåget går.! :D
Dock kommer man ju säkert att glömma något, men det löser sig alltid.

Det blir alltid bra i slutändan.

Glad Påsk!

Jenni . - * Påsk
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0