Lördag

Jamen just. Lördag idag. CHILL!
Har varit på Daghemsvägen och käkat tårta!
Det var riktigt nice! :) Och Gott ;)
Ska iväg med Sanna på en stund, till mathörnan.
Vi ska käka middag. Det blir nog kanoners.
Efter det så blir det mer fika. Hos Joakim. Tur att jag har lördag som "gott-dag"!
Haha.

Snart är det påsk. Jag längtar.
Skotern kommer gå varm OM det nu är något före.!
Dock är det för kort, så jag kommer köra fast som vanligt.
Man skulle nog ha haft en längre skoter helt enkelt.
Men den funkar.! Tyckte att pappa kunde köra till Vilhelmina!
Där fanns det en. Men det lär nog inte hända. :P

Jobbar på måndag, sen inget mer till veckan. Rätt nice!
Ska till Piteå på onsdag och linsträna.
Får se hur det ska gå! :D
Kommer nog bli kanon. Mor och far skulle nog också med.
Plus en tripp till Luleå om de följer.
Blir nog bra det där.!
Träning får det bli tisdag och onsdag!
Sen är det påsk, då får jag träna i stugan.
Jag ska ta med mig min bok med övningar och så. KANONBRA IDÉ.!

Nej, nu ska jag ringa Sanna och se vad hon gör!

Jenni . - * Lördag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0