Träning

Jag gör ett nytt inlägg istället för att göra ett låååångt inlägg :P

Igår var det träning. Riktigt nice. Jag blev riktigt slut, vilket känns bra.
Men jag är såååå mycket "mindre bra" i vänstern. Man får aldrig säga att man är dålig!!
Dock var det väl ingen nyhet att jag är lite svagare i vänstern, men det var kraftigt tydligt igår.
Nåja, det är bara att träna mera. :)
Idag har jag dessutom varit på gymmet med Madde och Emma.
Där märktes det också att man är lite svagare. :P Haha.
Det var riktigt nice på gymmet idag eftersom man numer måste hämta nyckeln på Pangea.
Så det var alltså inget folk där. Det var kraftigt nice :)
Förhoppningsvis så kan man vara där i sommar och i sporthallen.
Tävling 3 juli. Vikten är helt okej, dock lite som ska bort, men inte mycket.
Det är ju i alla fall 2 veckor kvar så det ska nog gå.
Det får bli kessela och funlight ;) Plus annan mat också ;)
Men inget godis eller annan skit!!
Får äta sill på midsommar. Dock gillar jag inte sill :P Haha.
Det kommer bli kanonbra det där. :)

Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0