Söndagstankar om WildArm

Ikväll har jag hunnit vara på gymmet med Madde. Riktigt nice.
Hela gymmet själv.! Tänk om man kunde få ha ett gym hemma.
Det skulle vara coolt att ha ett eget gym. Nåja, det får bli i huset jag ska bygga! ;)
Tävling på lördag. Jag är inte taggad just nu, men det kanske kommer senare.!
Förhoppningsvis! Ett kilo kvar, så i veckan blir det mycket kondition! ;D
Det ska nog lösa sig.! :) Känns inte allt för roligt att "bara" tävla +60.
Speciellt inte när man är på gränsen! Jag är småkräsen :P Haha.
Dessutom så är de andra brudarna från klubben i just dem klassen!
Därför känns det inte heller så roligt att gå där. Annars så får jag väl spöa alla dom också ;)
Kommer nog bli kanoners.! Något annat kan det inte bli ;)

Efter träningen så har jag varit på Granvägen och käkat tårta!
Elin fyller 17år. Det var gott. Bra efter träning ;)

Nu ska jag hem och se "Upp". Jag tror den kan vara skitrolig. :D

I morgon ska jag lägga upp bilder från midsommar.! :)

Jenni . - * Söndagstankar om WildArm
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0