Skönt

Ojoj, vad konstigt jag har sovit inatt. Jag har sett en massa kryp och grejer.
Haha, fy fan. :P  Så jag sov lite längre än vanligt i morse.
Tog mig en frukost ute på altanen i solen. :) Nice.
Sen har jag solat, så nu kanske man blir brun i sommar :D
Solade i två timmar idag och nästan två igår. Så det ska väl synas. :D

Förövrigt så kan ni kalla mig fönsterputsaren. Jag har putsat en hel del fönster.
Dessutom kan ni kalla mig fasadklättrare ;D Hahaha.
Ojoj, vilken dag. :P

Förhoppningsvis så är det bra väder ikväll så man kan ta sig en promenad som igår.
Och från gårdagens träning har jag en sjuúuuuk träningsvärk. Men det är nice. :)
Då känns det att man gjort något i alla fall.. :)

Nae, nu ska jag beställa hem lite kläder så man kanske kan uppdatera garderoben lite.
Det behövs kan jag tycka. :P

Jenni . - * Skönt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0