Planering

Jag sitter på IKEAs hemsida och kollar på grejer till nya lägenheten.
Det är tur att vi har någorlunda samma smak, Adam och jag.
Annars kunde det ju bli små intressant :P Hahaha.
Dock vet vi inte när vi ska dit ännu. När Adam har semester i alla fall.
Jag har ju som semester hela sommaren, jobbar 14-15 juli.
Sen jobbar jag hela augusti. Så jag kan åka när som helst :D
Det blir nog bra i slutändan :)
Faaast hur ska det gå att bo på lugnet? Jag har ju alltid bott på "the one and only" - ÖBERGET!
Hahaha, jag har ju nära till Sanna om inte annat ;)

Det har varit jordbävning mellan Skeå och Umeå.
Ändå rätt coolt ;D Hahaha.

Idag ska jag inte göra så mycket. Hade gärna solat eller nått, men är det soligt? NAE!
Fy fan, det är alltså mitten av juni och man måste typ ha vinterjacka.
Det är sjuuuuuukt. Jag är inte imponerad.!! Bläää.

Var på träning igår. Dock blev det nog lite mer snack än vad det var träning.
Men lite fick vi gjort i alla fall. Hade sjuk träningvärk sen vi var på gymmet i måndags.
Det hade Emma och Madde också. Så vi tog det lite lugnare igår. Och det får man göra. :D
Madde hade städat lokalen på dagen, så det luktade såpa. Hon är duktig.! :)
Blir nog ingen träning idag. Kanske en promenad eller så, vi får väl se.

Jenni . - * Planering
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0