Mygg

Jag blev för snål idag. Det blev inga jordgubbar.
Jag klarar mig! Ska handla när de har blivit billigare, om de nu blir det.
Annars så får man väl ta att det kommer kosta skjortan! :P

Ikväll har vi varit på fördelsedagsmiddag på Notvägen.
En liten surprice för Yngve! Det var riktigt trevligt.
Ska meddela att jag kanske inte alltid vann i kubb.
Jag siktade mer på dem i de andra laget, sköt Yngve mitt i smalbenet, så det bara small.
Inte riktigt tänkt, men så gick det.
Dock var det kraftig invasion av mygg. Fixades med spiraler, som inte skulle inandas direkt.!
Känner att jag har en del myggbett. Det kliar överallt i stort sett. Inte helt okej.!
Nåja. Det kunde ju varit värre, kanske :P
Får se hur det är uppe i stugan. Där brukar det itne var myggfritt direkt!

I morgon blir det att åka upp till Östansjö för midsommarfirande.!
Kommer bli kanon. Dock ser det ut som det ska regna, vilket jag inte hoppas.
Vill ha sol och värme. :)

Jenni . - * Mygg
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0