Kanske sol?

Min fina ryggvärk har gått över, så gott som. Och det gillar vi.
Dock var det lite problem att somna igår. Men när jag väl somnat var det inga problem.
Förhoppningsvis kommer det inte tillbaka.
Någon hade kommenterat igår att man kanske skulle ha provat en spikmatta.
Ska nog ta och göra det. Fast det har jag sagt många gånger! :P

Idag har jag en plan. Ska städa och göra lite nytta.
Sen så kanske man ska sola, om solen tittar fram.
Det ser ut som om den kanske ska göra det, men man vet aldrig.
Sen ikväll så är det träning, vilket känns helt okej.
Ska ut på en promenad efter det, så länge det inte regnar.

Jenni . - * Kanske sol?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0