Inte bäst på spel

Bal som sagt igår. Niki var såååå fin. :) That is nice. ;D
Men fy vilket väder de fick, de blåste stormkallt. Huvva.
Tur röda mattan inte var så lång. :P Haha.

Igårkväll spelade Sanna, Adam, Robin och jag monopol och sequence.
Jag vann inte i monopol kan jag meddela. Fy så dåligt det gick :/
I sequence var jag och Sanna rätt kassa i början, men sen kom vi igen.
Dock blev klockan lite väl mycket så vi gav upp.
Men det var en rolig kväll, måste göras om tycker jag! :D

Ska snart bege mig hem, sitter på Bergsgatan nu.
Då får vi se vad som händer. Funderar på att börja packa lite smått.
Men det kanske är lite överkurs än. :P
Ska bli nice att åka till Skellefteå. Ska bo hos Therese och Hans.
Och så ska jag träffa Odd också. Kommer bli kanon.
Kanske en bowling match ;D Awesome. Haha.

Jenni . - * Inte bäst på spel
Over n' out.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0