Helgen

Då var helgen över. Det har varit väldigt lugnt för min del.
Var som sagt och kollade på studenterna på fredagen.
På kvällen var Adam och jag förbi Sanna. Vi satt mest och chillade och lyssnade på musik.
Det var nice.

På lördagen blev det en roadtrip till Loholm och till Östansjö.
I Loholm kollade jag in huset på backen, som jag bara sett från utsidan.
Man får ju en del idéer om saker som man skulle kunna göra.
Alltså hur man skulle inreda och så.
I Östansjö så hände det lite mer. Pappa grävde ner ett "dassrör" med lillgrävaren.
Det blir nog bra de. Satt nere hos syster och snackade innan vi körde hem.
På lördagkväll så var det fest hos Ida så jag var där. Det var riktigt nice. :)
Dessutom så kom lillAnna. :)
Robin och Sanna är förjävla duktiga på att "jojja" ;) Hahaha.

Igår blev jag sugen på att ta fram målarblocket och rita hus.
Elsy hade någon tidning där det fanns planlösningar och så.
Det är något som jag gillar att kika på. :)
Så att plugga till arkitekt kanske inte är så dumt, men man får väl se. :P
Ska ta mig en dag och göra några ritningar tror jag! :)
Drömhuset är en enplansvilla. ;) Hehe.

Jenni . - * Helgen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0