Dåligt väder

Åååh, vilket skitväder det varit idag. Tråkigt.
Det har regnat hela dagen. :(
Dock så är det mycket bättre nu, har varit och tränat och varit ute på en promenad.
Mycket nice, dock blåste det en del, men det får man ta. :P
I morgon är det förhoppningsvis bra väder, så man kan sola. :)

Jag funderar starkt på vad man skulle ha gjort med sitt liv i sommar.
Om man ska på PDOL eller inte.
Det är väl det som är mest lockande. Men vi får väl se.

Förra dagen såg jag The boondock saints, både ettan och tvåan.
Ettan är ju kung, men tvåan var inte alls dålig.
Det är ju som bäddat för en uppföljare, men det hoppas jag inte dom gör.
Faaaast, man ska ju aldrig säga aldrig. :P
Jag vet ju hur det blev med Saw filmerna. Jag trodde det skulle vara färdigt efter trean.
Meeeen, det blev tre till :P Hahaha.

Nu ska jag ser avatar och förhoppningsvis är den så bra som jag tror den ska vara.
Ska bli intressant och se. :)

Jenni . - * Dåligt väder
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0