Tävling i morgon

Värme! Skönt ;)
Både bra och dåligt med tanke på att jag drivit vätska idag!
Bra för att det går fortare, men dåligt för att det blir så satans varmt att man måste dricka.
Så jag hoppas att jag hamnar under 60 i morgon. Annars så slänger jag mig i badsjön eller nått! :P
Haha, kanske inte, men eftersom det inte är så mycket kvar så kan man ju alltid hoppas!
Vägde betydligt mindre än vad jag trott, så det var ju nice.!
Tur att man bara ska åka bil i morgon innan invägningen.
Vi ska starta vid sju. Så då är vi framme runt nio!
Kommer bli kanon! :) Har med mig sallad och mackor.! Ska dessutom packa ner juice och vatten!
Plus ombyteskläder, för är det lika varmt i Storuman som det varit här idag så tänker inte jag gå i tävlingsbrallorna hela dagen! :P Dessutom åker paraplyet ner, det kan fort börja regna! :P
Nåja, det där kommer bli kanoners. :D

Ska se en film nu. Edge Of Darkness.
Då får vi se om det är något ;D

Jenni . - * Tävling i morgon
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0